27" Dell S2721DS,1440p, ProSupport do 10.2.2028
Predám rok používaný 27" monitor Dell S2721DS (QHD 2560 x 1440px, servisný štítok 27C2R43) v perfektnom 100% funkčnom stave, ako nový (bez škrabanca na obrazovke). Výborný na hry aj na prácu. Obrazovka nemá žiadny mŕtvy pixel kontrolované cez vstavaný diagnostický nástroj na všetkých farbách (šedá, čierna, biela, červená, zelená, modrá). Freesync funguje bez problémov cez DisplayPort aj na Nvidia grafikách (osobne mám RTX 4060 Ti).
Do ľavého dolného rohu som nalepil špeciálnu nálepku Neitronik MG04M (má hodnotu 30 Eur) ako ochranu pred elektromagnetickým žiarením.
Dôvod predaja kúpil som iný monitor
Technické údaje:
27 palcový IPS panel 16:9 s LED podsvietením, antireflexný povrch 3H
QHD rozlíšenie 2560 x 1440 px
frekvencia 75 Hz
AMD FreeSync (GSYNC kompatibilný) 48 – 75 Hz
Flicker Free
Hardwerové potlačenie modrého svetla ComfortView Plus (bez začervenania obrazovky)
jas 350 cd/m2
kontrast 1000:1
gamut 99% sRGB
2 x 3W reproduktory (hrajú lepšie než lacnejšie monitory iných značiek)
stojan s nastavením výšky, náklonu, otáčania a pivot (otočenie na výšku)
konektory: 1x Display Port 1.2, 2x HDMI 1.4, 1x audio výstup (3.5 mm jack)
VESA 100 x 100
Súčasťou balenia je 1x napájací kábel, 1x DisplayPort kábel
Rozmery bez stojanu (ŠxVxH): 611,6 x 364,6 x 55,4 mm
Hmotnosť bez stojanu 4,4 kg, so stojanom 6,2 kg
Kupované cez Dell zamestnanecký program vo feb. 2023 s nadštandardnou 5 ročnou Pro Support zárukou (do 10. feb. 2028) s rozšírenou službou Advanced Exchange. Môžte si to overiť na stránke dell sk Podpora / Podporné služby a zmluvy / Zistite stav svojich služieb podpory vpíšte servisný štítok 27C2R43 a kliknite hľadať.
Ak by ste monitor kupovali v obchode/eshope, získate len základnú Basic 3 ročnú záruku. Tu sú ešte 4 roky a namiesto základnej Basic máte ProSupport so službou Advanced Exchange Service (v prípade problému s monitorom, ktorý nemožno vyriešiť po telefóne, Dell doručí náhradný monitor nasledujúci pracovný deň).
Záruka ProSupport + služba Advanced Exchange zahŕňa:
Výjazd servisného technika a/alebo doručenie náhradných dielov a oprava hardvéru na Vašej adrese v následujúci pracovný deň (nemusíte posielať monitor do autorizovaného servisu ale servis príde k Vám domov)
Regionálna technická podpora ProSupport prostredníctvom telefónu, chatu a online 24 hodín 7 dní v týždni
Služba Advanced Exchange: v prípade, že máte problém s monitorom, ktorý nemožno vyriešiť po telefóne, Dell Vám dodá náhradný monitor nasledujúci pracovný deň.
Proaktívne riešenie problémov s automatizovanou detekciou, tvorbou servisných požiadaviek pomocou SupportAssist
Prístup k internetovým fóram podpory 24 hodín denne, 7 dní v týždni
Všetky miestne služby sú poskytované autorizovaným poskytovateľom služieb spoločnosti Dell
Odber osobne v Prievidzi alebo poštou/GLS kuriérom na dobierku za 8 Eur.
220 €